onsdag 1. oktober 2014

Fridager, vondter og hostebyger...

På søndag hadde vi noe som for oss er et ukjent begrep: nemlig en fridag! (Faktisk hadde vi en sånn på lørdagen og, men det gikk bort til nødvendige innkjøp, og shopping med barna er for mamman IKKE kategorisert som en fridag 😜:p)
Så vi kledde på oss favoritthabiten: militærklær, og stakk på lekeplassen med barna, hvor de fikk lov å prøveskyte litt med pappans rimelig ufarlige, men veldig real-looking pistol! Superstas for alle fire det! Og så var det hjem, hive på no middag og løperydde huset til besøk og sette brøddeigen før vi dro avgårde til ukas høydepunkt :) 
Baker bare brød hjemme etter å lært meg tidenes beste brødoppskrift, så da blir det stadig nybakt brød i hus! 😍

Mandagen kom og gikk hektisk som vanlig, men en beskjed fra bhg endra litt på ukeplanen: Levi kan ha kikhoste, dere må få avkrefta det før han kan leveres igjen. Så far måtte til legen med bassen og der kunne de lite gjøre før han har bygd opp antistoffer: merkelig lite hjelp å få der i gården, så ingen bhg på han resten av uka: måtte bare se han an...

Og mor måtte til tannlegen og fjerne en visdomstann det ikke var plass til, så da måtte hun også bli hjemme en sykedag... 

Så her sitter vi, mor neddopa på ibux og lillebror leker fornøyd på gulvet, hoster bare på natta stort sett, og er Max fornøyd med å ha lekene helt for seg sjøl!

Lite bildedryss:



Koser seg litt ekstra på en hjemmedag da

Supergøy å få arve flexitrax-bane!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar