Her kommer et lite bildedryss fra de siste dagene, vi har vært på østlandstur, kommet hjem, hatt noen hektiske arbeidsdager, pappan har hatt en lang jobbehelg, og nå gjør vi oss klar for ny østlandstur! Med bil denne gangen, og vi gleder oss som barn alle fire :)
Litt bilder:
Bakehjelpere
Trivelig tur to uker tilbake, opplevelse for små og store :)
Pannekaker fra primus=prima!
Kveldskos
Middag før flytur, matgla kar!
Etterlengta onkelkos
Mens barna koste seg ute, koste vi oss inne, luksusmiddag!
Hjemme igjen, prøver oss på maling, ikke helt lillebror sin greie enda... (Drakk av vannglasset og malte hele fjeset :p)
Leker hest!
Lørdagskos :)
Koselig lek en liten stund :)
Hjelper mamma med å lage Taco!
Koser seg i den nye lesekroken :)
Bakte havreflarn sjøl idag, flinke jenta vår!
Skjönne barn! God Grenlandstur! Kos dere med söskenbarn, tanter, onkler og besteforeldre! :)
SvarSlett