Vi hadde en helt nydelig ferieuke med familie østpå, først med min, og så med mannens. Og barna koste seg sånn! Hele den siste uka har barna spurt etter fettre og kusiner, og gleder seg til neste anledning. Blir for sjeldent! Det var herlig å se eldstemann komme så godt overens med kusina på samme alder, og all oppmerksomhet hu fikk av eldre kusiner før det!
Lillebror var ikke like god kompis med sin jevnaldrende, men det kommer vel med åra :p Alt i alt var det en hektisk og fin uke, også var det deilig å komme hjem til rutiner etterpå:)
Litt spillopplæring av fettern etter et deilig bad, før leggetid :)
En altfor søt pusekatt!
Hagen til bestemor er alltid gøy for de små!
Herlig lek i dokkestua
Lett å få i kveldsmat med underholdning til
En liten røntgensjekk da storesøster nekta å gå en dag. Ingen brudd heldigvis!
Grilling i hagen
Eplemos in the making!
Vår babygærne lillegutt :)
ELSKER å pusle!
Ut på tur med tante!















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar