lørdag 8. november 2014

Ferie!

Vel en uke etter at vi er kommet hjem kommer innlegg om ferien :s Stakkars forsømte blogg :p

Vi hadde en helt nydelig ferieuke med familie østpå, først med min, og så med mannens. Og barna koste seg sånn! Hele den siste uka har barna spurt etter fettre og kusiner, og gleder seg til neste anledning. Blir for sjeldent! Det var herlig å se eldstemann komme så godt overens med kusina på samme alder, og all oppmerksomhet hu fikk av eldre kusiner før det!
Lillebror var ikke like god kompis med sin jevnaldrende, men det kommer vel med åra :p Alt i alt var det en hektisk og fin uke, også var det deilig å komme hjem til rutiner etterpå:)

Litt spillopplæring av fettern etter et deilig bad, før leggetid :)

En altfor søt pusekatt!

Hagen til bestemor er alltid gøy for de små!

Herlig lek i dokkestua

Lett å få i kveldsmat med underholdning til

En liten røntgensjekk da storesøster nekta å gå en dag. Ingen brudd heldigvis!

Grilling i hagen

Eplemos in the making!

Vår babygærne lillegutt :)

ELSKER å pusle!

Ut på tur med tante!

DEN gjengen :)

Hjemreisa gikk like fint med sovende barn 
Takk for en flott uke! Vi sees nok snart!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar