Offesielt advent og tid for juleforberelser! Nå sitter mor og kroer seg med en kopp kaffe mens barna spiser pepperkaker og ser på julekalender på barnetv! De har sitti stille og lekt helt nydelig med Lego siden middag, siden de fikk Lego i pakkekalenderen i morges, helt utrolig for mor som ikke har opplevd at de sitter helt stille i mer enn maks ti min av gangen!
Julekoppen er fremme :)
Lego utover bordet!
Samlingspunkt!
Sangene fra barnas superjul er best!
Adventskalender på plass!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar