torsdag 18. desember 2014

God morgen!

Idag våkna jeg så tidlig som kl 06:06, av meg sjøl apparantly, og lå og så på min syvsovende trøtte bedre halvdel noen minutter før en gladnyhet tikket inn på "fonen" min, jeg har blitt tante igjen! Lå en stund å tenkte på denne koselige nyheten, og så dro jeg min søvnige kropp ut av senga, satte på kaffe og tente lys på spisebordet. Trakk sang nr 223 i HV, leste den og sørget for å få sangen "på hjernen," så har første motangrep fått festa taket før andre ting kryper inn og tar opp plassen.
Mye lettere å begynne dagen da! Var akkurat ferdig med å smøre matpakke til Bhg da en trøtt liten tass tuslet ut i stua og pekte på munnen sin, han fant visst ikke sutten sin, rett ved siden av puta ;)

 Koste meg med morgenkaffen mens lillegutt danderte mandarinbåter på rekke og rad, og så kom storesøster også ut etterhvert... 

De fikk trekke sjokoladekalender og pakkekalender og lekte litt med det før vi vekka en litt for trøtt pappa... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar