onsdag 17. desember 2014

Hva vil jeg oppnå i 2015...

Om a dare fra min kjære svigerinne legger jeg ut en liten liste på hva jeg ønsker å gjennomføre i 2015:

1. Fylle opp BSU-kontoen opp til maxbeløpet for året.

2. Få fast 100% stilling til husets far

3. Jobbe oss opp til en god sparesum både for hus og 2020, mulig få lån og kjøpe hus?

4. Reise på en familieferie til Finland

5. Få kontroll på alle tingene våre, og gi alt en oppbevaringsplass! (Per idag ligger det rot OVERALT!)

6. Treningsrutiner både til mor og far (som begge er i tidenes verste form)  (spise sunnere kommer også under her)

7. Sette opp Husarbeids-, middags-, handlings- og vaskerutiner (og faktisk følge dem!)

8. Finne på mange flere gøye aktiviteter med barna (badepark, lekeland, turer, pikniker, osv)

9. Bli mye mere gjestfrie (tross liten plass, det får bare være 😛)

10. Få eu-godkjente biler (hvis ikke, vrake de som ikke godkjennes og kjøpe ny...) 

11. Holde oss friske (!)

12. La barna få ta mer del i rydding, matlaging og den slags, så de får mestringsfølelse og lærer seg å holde orden!

Det var lista vår foreløbig, hva er deres mål for 2015?

Meg.

1 kommentar:

  1. Lang liste du har, håper allt går opp! Gleder meg til punkt nr. 4!! :)

    SvarSlett