Våkna til to omtrent ferdig påkledte barn og en stressa pappa på vei ut døra med dem, hjalp de avgårde med litt stress og mas, og så er de reist, der har han jammen satt på kaffen og tatt hele morrakaoset helt alene, så jeg fikk sove lenger, for en luksus!!
Sitter med beina høyt hevet etter å ha løpesjaua i huset i hele går, unntatt når jeg gikk på tur med min kjære søster (hvor jeg på et tidspunkt gled på en glatt stein og slo halebeinet, auch idag!)
Nå lader jeg opp til en ny økt i huset, må benytte de få fridagene jeg har til å få gjort unna masse mens barna er i Bhg. Går i dybden i skuffer og skap og fjerner overflødig rot, og lager bedre systemer, noe som virkelig trengs her!
Talene fra stevnet er ute, så nå er det bare å sette de på høytaleranlegget og gutse på! Ha en seirende dag!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar