fredag 1. mai 2015

Pladask


Denne dagen har mammaen strekt strikken litt vel langt... Starta dagen med å kjøre pappaen til dugnad, satte en bolledeig, rydda litt kaos, tok en tur opp til storesøster og fikk en kjempegøy bursdagsgave, nemlig et koss headset, som jeg har ønska meg leeeeenge!
Så var det pang avgårde til lekeplassen med bestevenn-fetteren, vi fikk flere nydelige timer ute i sola med gode venner, Aurora var så heldig å få bli med venninna si hjem, så etter litt mer utetid stakk jeg og gutta hjem med fetter M, og ble der litt før vi henta Rora, i bilen sovna lillebror, og Rora var IKKE fornøyd med å bli henta! "Nei Mamma! Gå vekk! Jeg vil ikke hjem!" Første gang jeg har opplevd det... :p
Så etter en kaffekopp der dro vi for å hente pappan igjen, men han var ikke klar for å bli henta, arbeidsnarkoman og perfeksjonist som han er. Så da dro vi hjem for å begynne på middagen, vel over klokka fem, midt i middagslagingen ringer pappa om å bli henta, og det er fullt kaos i stua, mor skrudde ganske enkelt av alle plater, satte kusina til barnevakt inne på barnerommet og peiste avgårde, heldigvis er det superkort avstand! Middagen kom i ovnen, og mor deiste rett ned på sofaen da den var fortært, og der sov jeg i en hel time! Passe utkjørt :p

Men vi hadde en fin dag alt i alt!
Rusler til tante :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar