lørdag 4. april 2015

Påske!

Midt i påskeferien, vi har hatt to fulle fridager med bare kos og hygge oss fire på morrane, og besøk med gode venner på kveldene, har enda ikke hatt en spillkveld, så det håper vi jo å få til imorra hvis mulig. Idag har mor jobba, og far jobber imorra, og så følger tre hele fridager, to av de med barna i barnehagen, de skal benyttes til jobbing inne og ute i heimen. Her er et lite bilderas fra uka; 

Flinke pappan hadde (endelig) festa dusjlista da mor kom hjem fra jobb den ene dagen, no more vått badegulv etter dusjing! 

Endelig hente barna hjem til ferie!

Påskeferien starta med snø (!)

Fojbæj å ish til dessert er stas!



Påskefrokost!
Artig med konditorfarge i kokevannet!

Vi koste oss ekstra mye første morgenen, tok oss god tid med frokosten, og lekte med Lego og perler lenge før vi gikk ut å teste snøen.

Barna fikk Ake i ti minutter før snøen smelta :p

Så tok vi oss en tur ned til sjøen for å se etter sjødyr (fant EN sjøstjerne)

Sånn så huset ut da vi fikk vite at vi skulle få besøk, auch! Løpeløpeløperydde x)

Perling er gøy for store og små!

Lego og!

Idag prøvde vi oss på grønne egg, det failet totalt x)

Nyter nydelige blomster fra gjestene!

En eksemplaget gutt som koser seg med is på lørdagskvelden

Govennen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar