Lite innlegg herfra, vi er mye opptatt uten overskuddsenergi, så har ikke mye å blogge om i tekst, men her er ivertfall noen bilder fra den siste tia her!
Vårsol vi har fått nyte i det siste (men nå er den vekk...)
Utelek med Mia og Ingvild (dukkene)
Mamma? Pappa henne? (Fast spørsmål fra han her for tia, siden pappaen er mye borte på dugnad...)
Vi har vraka den ene bilen
To kusiner som har hatt et deilig bad
Overnattingsbesøk av tante tone, her "flettes" hun av Rora
Fine lekeplass-stunder med andre barn!
Fått sjokoladesugerør av tante ME!
Mamma leker seg på håret til storejenta :)
Kreative middagsløsninger av rester :p
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar