torsdag 30. juli 2015

Kaos, husdrøm og den siste uka

Hei og hopp! Sitter akkurat nå i min kaotiske stue, med kaffen i hånda og ser på to trøtte små som ser på barnetv, de bestemte seg for at dagen skulle starte når pappa dro på jobb, men den var ikke hode til mor helt med på... Så da ble det barnetv på de, og en mor som halvsov på sofaen ved siden av. Det fungerte for en gangs skyld utmerket! Nesten for bra, sov jo jammen meg helt til klokka halv ni!

Hjemmet vårt er stadig et salig kaos, vi kikker rundt på finn etter hus til salgs i nabolaget og drømmer oss bort, kanskje husdrømmen kan realiseres snart, med papsens forbedrede inntekt? Kanskje til jul? Vi får se... Det er virkelig ikke plass til alle tingene våre her vi bor nå, så det er klin umulig å holde orden, noe som resulterer i et stadig rotete hjem, og det sliter mor ut, litt ordenskontrollfreak inni meg, selvom ingen som er på besøk her noengang vil tro på det...

Bare se på stuen min...

Jaja, over til noe annet, den siste uka har vi hatt både sommer og høst, et par iskalde vind-dager, og et par herlige varme sommerdager! Har rekt å bli solbrent :p
Allergisk til mor og far er stadig like ille, vi rennet og renner begge to, men det overlever vi :p
Mannen jobber iherdig på, og mor har jobbet litt sjøl og, barnehagen er stengt denne uka, så vi bytter på å ha barna med de oppe, fungerer utmerket:) siste sånn dag på fredag, så er det en helt avslappet frihelg, før full jobb og barnehage hele neste uke! Mor har dermed ingen fridager med barna i barnehagen før om to uker, og da må huset bare vente (prøvd å rydde og vaske hus med to små som roter ut igjen alt? =umulig ;))
Så da får vi imellomtia ta det som kan tas, og la resten (gulvvasken) vente...

Noen bilder fra de siste dagene;
Skadet kneet sitt, da fungerer pappa fint som sykepleier :)

Lekte memory en kveld før barna la seg, øvelse på å vente trengs virkelig ;)

Lillemor fant blåbær på tur med tante!

En annen rolig morgen, havregrøt er topp


Kaffetyven min, han elsker kaffe!

På søndagen bakte mamma og Basse brownies mens tuppemor bada, da benytta han anledningen til å sniksmake litt...
Se på det lure smilet da; tatt på fersken!

Gøy å leke Ninja med fetter Timo!

Timo har verdens kuleste borg-seng, full av Lego øverst i borgen; superstas for små Lego-entusiaster!

En liten skrive-nerd! "Mamma, hva skrev jeg nå?"

Barneminner; hoppe strikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar