fredag 31. juli 2015

Enjoying the small things in life...

Hvis det er en ting ekteparet Rudskjær er dårlig på, så er det å prioritere kjærestetid. Punktum.
Det får rett og slett ikke prioritet i en hektisk hverdag, men det har jeg funnet ut at er temmelig viktig å finne tid til!! Spesielt etter den overhektiske perioden vi har hatt før sommeren, og etter en ikke særlig avslappende sommerferie med alt for travle dager der og... Så fra nå av har mor bestemt at det skal det settes av tid til og bli prioritert fremover, starting now...

Its all in the tiny details...

Slang noen tepper over den blå sovesofaen, og vips ble det straks mye koseligere!

Litt kos er lov, og når mannen får velge krigsfilm er han lykkelig, og kvelden er i boks;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar