Det får rett og slett ikke prioritet i en hektisk hverdag, men det har jeg funnet ut at er temmelig viktig å finne tid til!! Spesielt etter den overhektiske perioden vi har hatt før sommeren, og etter en ikke særlig avslappende sommerferie med alt for travle dager der og... Så fra nå av har mor bestemt at det skal det settes av tid til og bli prioritert fremover, starting now...





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar