Her har vi virkelig forsømt bloggen i det siste, men siden forrige blogginnlegg har jeg blitt frisk, hatt tidenes mest hektiske arbeidsperiode, også dratt på ferie, som også har vært lettere hektisk, så nå er det deilig å ha et par rolige dager i svigershagen! Har blitt så masse kjøring frem og tilbake hver dag, at nå er vi klar for total ro littegrann ;)
Vi elsker svigers sin hage, med markjordbær overalt, og gress og lekestue, vi vil ikke dra herfra! Tenk om vi kunne hatt no sånt hjemme...
Svigers er bortreist, så det er litt stille her, men det var kanskje akkurat det vi trengte nå, helt ro :)
Litt gåglippavangst å se bilder fra den fine turen de har, men vi unner dem det så absolutt :)
Her er et lite bilderas fra ferien ivertfall;
På vei østover tok vi oss en rolig (kinda) og idyllisk (ivertfall på bilde :p) frokost etter to-tre timers kjøring.
Allergigutten vår hadde enda en reaksjon, som resulterte i en rolig hjemmedag i onkels hus som vi lånte 1.uka
Roramor tegna...
Endelig reunited med kusinene! Dette var stor stas, og reaksjonene dems da de så hverandre på lang avstand var priceless; begge stoppa opp et sekund, før de løp hverandre i møte!
Da vi var ferdig å leie huset i Stokke stakk vi hjem til svigershuset, ikke helt klar for å dra hjem til regnet enda...




























Ser ut som en topp Brunstadferie! Glad for at allt ordna seg sånn at dere kunne dra!
SvarSlett