Hverdagen er igang for fullt her nå, med fulle arbeidsdager på far, Bhg på barna og stort sett fulle arbeidsdager på mor og. Sitter i denne stund på bussen på vei til jobb, da bilen fortsatt ikke fungerer, det er pappaens kveldsprosjekt for tiden. Håper den fungerer innen neste uke, for da har mor flere avtaler forskjellige steder, blandt annet allergi-time til bassegutt på sykehuset! Det blir bra å endelig finne ut hvilke ting vi må unngå! Han har reagert på mye forskjellig, så vi har måttet ha zyrtec lett tilgjengelig til enhver tid... Blir fint med mer kunnskap om hva vi burde kutte ut for at han skal ha det bra. Ellers er vi igang med å se på hus igjen, og har funnet et veldig fint hus som vi har veldig lyst til å prøve å kjøpe! Eneste er at det er litt langt vekk fra alle andre... Men det hadde blitt så bra med bedre plass, og endelig plass til tante vi har savna å bo med igjen! Vi får se hva som åpner seg for oss... Imens kjører vi sparebluss videre, til vi får nok til å komme oss inn på boligmarkedet... Deilig med bedre inntekt, og overskudd istedenfor underskudd hver måned! Det letter virkelig på humøret :)
Forrige søndag koste vi oss med å gå på tur med barna, det var virkelig koselig! Selvom det gikk trått, og de måtte ta mange pauser, sånn er det jo med små bein...
Litt legolek med han her på morran...
Nybada med lørdagskos i kaffefilter=ekte lørdag
Rosiner er fin premie når man har vært flink å gå!
Hu her og lillebror fikk bli med verdens beste bestevenn og ekstratante på tur mens mamma og pappa fikk tatt huset skikkelig, det var luksus!!
På besøk hos tante Hanne!
Pause nr 5 hahahaah xD forresten er det den sløyfa mi som blei borte Aurora har på hodet opå det ene bildet? (det ved sjøen) Veldig koselig å lese her, forresten har ikke lest her på noen måneder nå, så var masse å lese og det er gøy ;)
SvarSlettja! hun fant den samme dagen, og skulle absolutt ha den på, nå ligger den trygt i en skuff på badet og venter på å komme hjem til rette eier ;)
SvarSlett