mandag 17. august 2015

Hus!?

Endelig ser det ut som det er lys i enden av tunnelen på husjakta vår! Ingenting er spikra, verken med lån eller startlån, men vi har funnet hus som er i samme nærområde som vi bor i nå, til en sum som faktisk er overkommelig for oss, og det selges av en bekjent, så da slipper vi tilleggspris på megler osv, og vi får det litt rimeligere, fordi ikke selger har behov for å presse prisen! Så hendene foldes om at lån går i orden, og vips har vi kanskje eget hus innen november!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar