mandag 3. august 2015

Helgen

Vi har hatt en skikkelig Helge-helg denne helgen, med lang rolig lørdagsmorgen, asing og kos før far fiksa masse mor hadde vente på! Tommel opp!
Lørdagsfrokost, (gjengen var litt treg til bords)

Endelig ble det nattlampe i underkøya!

Julegaven til Rora kom endelig opp på veggen

Lyslist på kjøkkenet = happy wife!

Perlekos

Etterpå ble det madrass-shopping og lørdagskos-handling på hele gjengen, før vi hadde koselig besøk av to kule onkler hele lørdagskvelden!

Søndagen var mer travel med bilfiksing på far og bonusbarn på mor, men vi starta den og rolig og avslappa, pappa sto opp og lagde nydelig frokost før han vekte mor, det er #fornøydkonegaranti det!!!

1 kommentar: