Fikk høre hjertelyden hos jordmor 22.09, og en liten tåre snek seg umerkelig nedover kinnet da jeg hørte den, helt spesielt å få høre det lille hjerte banke så fort, måtte ta opp lyden, så de hjemme kunne få høre, og barna syns det var veldig stas faktisk :) gleder meg til de kan få kjenne spark de også, føler liksom meg og knøttet har vår egne lille hemmelige connection, som de andre ikke får ta del i enda... Blir fantastisk å få treffe han/hun på ultralyden, og finne ut hvem det er som er der inne!
Liten notis fra meg i natten...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar