fredag 2. oktober 2015

Mer baby...

Endelig har tommeliten/tommelise begynt å gi livstegn fra seg, første kvelden var 25.09 og nå er det mer liv for hver kveld! Herlig å virkelig kjenne at det er noen der inne, og merke livstegn, og at den lille har det bra!
Fikk høre hjertelyden hos jordmor 22.09, og en liten tåre snek seg umerkelig nedover kinnet da jeg hørte den, helt spesielt å få høre det lille hjerte banke så fort, måtte ta opp lyden, så de hjemme kunne få høre, og barna syns det var veldig stas faktisk :) gleder meg til de kan få kjenne spark de også, føler liksom meg og knøttet har vår egne lille hemmelige connection, som de andre ikke får ta del i enda... Blir fantastisk å få treffe han/hun på ultralyden, og finne ut hvem det er som er der inne! 

Liten notis fra meg i natten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar