Her følger noen, (veldig mørke og kornete, men dog) bilder av "ny"-huset!
![]() |
| Vår store, romslige stue,MED peis!Elsk... Her blir det nok noen forandringer med tiden... |
Kjøkkenet blir nok vårt første oppussingsprosjekt, mye gammelt og utslitt, samt kaldt gulv og stygge overflater, så her kommer Tobias til å begynne å rive ganske fort, med en ivrig sleggeutstyrt kone som hjelper, mohahahaha:P
Det store lyse vinduet kommer jeg til å flytte vasken innunder, slik at jeg har litt finere utsikt når jeg vasker opp ;)
Gangen ved inngangspartiet, og trappa opp til 2.etg
![]() |
| Gutterommet, her kommer barna til å kose seg! |
Venstre, gjesterom i 1.etg, høyre, kjøkken 2.etg
![]() |
| Dette er kjøkken nr.2, litt finere enn det i hovedetasjen,så det kommer vi til å bruke mens vi pusser opp nede, og så flyttes det ned i det som blir kjellerleiligheten etterpå. |
![]() |
| ...med egen peis på soverommet, mmmmmmm... |
Jenterommet, masse skapplass til alle Auroras leker og klær, blir nok oppussing av dette og etterhvert, må jo bli litt jentete!
Så det var en liten sniktitt på huset, skal prøve å få lånt en enda lavere vidvinkel,og ta noen bedre når vi er på plass i huset!
I`ll keep you posted on new updates!
:)














Ser veldig bra ut! Så glad for dere! :) Lykke til med flytting og oppussing!
SvarSlettDet blir jo supert! Gleder meg med dere! :) og så blir det skikkelig plass til besøk ;)
SvarSlett