torsdag 22. oktober 2015

Hus!

Nei nei, vi har ikke spikra lånet enda, men vi flytter sannsynligvis inn neste helg uansett, og iløpet av neste uke signerer vi lånepapirene hvis alt går slik det ser ut til å gå...Veldig spennende!

Her følger noen, (veldig mørke og kornete, men dog) bilder av "ny"-huset!

Vår store, romslige stue,MED peis!Elsk... Her blir det nok noen forandringer med tiden...

 Kjøkkenet blir nok vårt første oppussingsprosjekt, mye gammelt og utslitt, samt kaldt gulv og stygge overflater, så her kommer Tobias til å begynne å rive ganske fort, med en ivrig sleggeutstyrt kone som hjelper, mohahahaha:P




 Det store lyse vinduet kommer jeg til å flytte vasken innunder, slik at jeg har litt finere utsikt når jeg vasker opp ;)


 Gangen ved inngangspartiet, og trappa opp til 2.etg
Gutterommet, her kommer barna til å kose seg!

 
Venstre, gjesterom i 1.etg, høyre, kjøkken 2.etg
Dette er kjøkken nr.2, litt finere enn det i hovedetasjen,så det kommer vi til å bruke mens vi pusser opp nede, og så flyttes det ned i det som blir kjellerleiligheten etterpå.

Master bedroom, med DENutsikten, vi snakker sjøutsikt!
...med egen peis på soverommet, mmmmmmm...


 Jenterommet, masse skapplass til alle Auroras leker og klær, blir nok oppussing av dette og etterhvert, må jo bli litt jentete!



Så det var en liten sniktitt på huset, skal prøve å få lånt en enda lavere vidvinkel,og ta noen bedre når vi er på plass i huset!

I`ll keep you posted on new updates!

:)

2 kommentarer:

  1. Ser veldig bra ut! Så glad for dere! :) Lykke til med flytting og oppussing!

    SvarSlett
  2. Det blir jo supert! Gleder meg med dere! :) og så blir det skikkelig plass til besøk ;)

    SvarSlett