søndag 27. desember 2015

Bassegutt 3 år!

Rett før jul fylte lillemann 3 år, og som flere ganger før havnet dette på ferieavreisedagen, så vi måtte jukse litt, og feire det litt dagen før vi reiste, han kom hjem gla og fornøyd med bursdagskrona dekket av minions fra barnehagen, og var i ekstase over at både favorittmiddagen og favorittdesserten var laget, lasagne og gele, det var suksess! Pappaen kom litt sent hjem fordi han hadde presangen-til-kona-panikken i butikken på vei hjem fra jobb :p
Men både lys og bursdagsang ble det, og presanger som virkelig traff blink! Lykken var like stor for hver Lego-eske han åpna, så at det bare var vår familie der for å feire han, gjorde ikke så mye, heldigvis;)

På selve dagen, stuck i et bilsete hele dagen, kommer bilder fra feiringen etterpå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar