Filip er en baby med skikkelig matvett, og spiser både ofte og mye! Så han har bare vokst siden han kom ut, og har virkelig ikke vært en bekymringsbaby sånn vektmessig, har fått en lattermild kommentar både fra helsesøster og jordmor om at her har ivertfall mor nok mat til han! (Han ligger godt over normalen innen vektøkning første uka) så jeg får både putte i sutt med god samvittighet og la han sove det han vil på natta uten å bekymre meg, litt luksus kan man si! (Ikke at han lar det gå for mange timer mellom måltidene på natta enda men.,.) storesøskna er bare helt forelska i lillebror, og koser på han hele dagen, han er det første de spør etter når de våkner, og når de kommer hjem fra Bhg! Helt herlig å se hvor glade de er i han, og hvor mye glede et nytt tilskudd kan bringe inn i familien! Basse har faktisk redusert litt på trassen sin, jeg som var redd den skulle øke pga sjalusi...
Ellers har vi kost oss med pappaen hjemme en hel uke, og mor har nyti å slippe Bhg-levering og henting, imorgen er det på an igjen, blir spennende å se hvordan vi takler den nye hverdagen!
Noen bilder fra den første tia hjemme med Filip:
Første morgen hjemme, trøtt og god

















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar