lørdag 9. april 2016

Liten statusoppdatering

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering på livet med tre små!
Filip er en baby med skikkelig matvett, og  spiser både ofte og mye! Så han har bare vokst siden han kom ut, og har virkelig ikke vært en bekymringsbaby sånn vektmessig, har fått en lattermild kommentar både fra helsesøster og jordmor om at her har ivertfall mor nok mat til han! (Han ligger godt over normalen innen vektøkning første uka) så jeg får både putte i sutt med god samvittighet og la han sove det han vil på natta uten å bekymre meg, litt luksus kan man si! (Ikke at han lar det gå for mange timer mellom måltidene på natta enda men.,.) storesøskna er bare helt forelska i lillebror, og koser på han hele dagen, han er det første de spør etter når de våkner, og når de kommer hjem fra Bhg! Helt herlig å se hvor glade de er i han, og hvor  mye glede et nytt tilskudd kan bringe inn i familien! Basse har faktisk redusert litt på trassen sin, jeg som var redd den skulle øke pga sjalusi... 

Ellers har vi kost oss med pappaen hjemme en hel uke, og mor har nyti å slippe Bhg-levering og henting, imorgen er det på an igjen, blir spennende å se hvordan vi takler den nye hverdagen! 

Noen bilder fra den første tia hjemme med Filip: 
Besøk på sykehuset, altfor stas å hilse på lillebror!

Hjemkomstfesten hos bestemor og bestefar!

Mange som hadde gleda seg til å møte deg Filip!


Vi nøt sånn å ha tante line på besøk! Veldig deilig å ha hjelp!

Første morgen hjemme, trøtt og god

Litt prosjekt å stelle en liten gutt som kan fyre av en stråle hvert øyeblikk x)

Mamma er bare helt betatt!

Storesøster synger nattasang

Altfor god!

På besøk hos tante Hilde var det mange som var begeistret!

Kveldskos

Vi tok middagen på senteret i starten av helga, når vi først måtte den veien for å handle inn litt!

Ikke helt komfortabel med sitt første bad!

Vi glemmer stadig hva vi holdt på med, og blir sittans sånn her...

Fotoshoot! (Kommer eget innlegg fra denne)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar