![]() |
| Lille prinsen vår, endelig ble navnet bestemt, etter mye om og men ofret pappaen seg og sa ja til mammas ønske :) |
mandag 2. mai 2016
Rudskjaer_photography er blitt virkelighet!
Et lite foto-innlegg med de beste bildene fra fotoshooten til lillegutt, det er så utrolig gøy nå som utstyret begynner å bedre seg! Og enda bedre skal det bli, lampestativ er neste på lista, deretter bakgrunn, og nå tømte vi nettopp sparebøssa og kjøpte et nytt 24-70mm objektiv! Det er så gøy og stas! Fotograf-drømmen er et steg nærmere, og første kunde har allerede booka foto-session! Så nå må jeg bare få tømt og klargjort kjeller-rommet der studioet skal stå, sette opp studioet og kjøre på! Her kommer de beste blinkskuddene fra det midlertidige studioet:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)












Det ble Filip Ncolai ja :) Og Så gøy at du får Rudskjaer-Photography opp å gå :) Masse Lykke til!
SvarSlett