tirsdag 31. mai 2016

Kjære lille prinsen min...

Tenk at vi har fått lov til å ha deg i straks to måneder, vi er så beriket! Tenk at du har rekt å vokse så masse som 1,7 kilo, strekt deg to kles-størrelser, og blitt til en kjempevåken og sosial gutt! Du bringer så mye glede og kjærlighet inn i hjemmet vårt, storesøsknene dine løper rett bort til deg hver morgen når de våkner, og det første de vil når når de blir henta i barnehagen er å kose deg. Hvem skulle trodd at de skulle bli så forelska i deg! Det var mer enn jeg turde å håpe på... De fleste kranglene på morgenene nå går i hvem som skal kose med lillebror...
Du smiler og prater med alle ansikter du ser, og bestemor er helt facinert hver gang hun passer deg, for du vil aldri at hun skal gå. Og ja, det har blitt et par pass av bestemor mens mamma hjelper bestefar. Da er du så snill! Ligger i vogna og spreller fornøyd, eller sover lange gode lurer, sånn at mamma får gjort masse! Mamma var litt spent på hvordan hverdagen ville bli med tre små, det kunne jo fort bli veldig slitsomt med en pappa som er ivrig til å jobbe, og nesten aldri er hjemme! Men du gjør det stort sett bare til en drøm å være tre-barnsmor. Du sover godt på natta, med unntak av et par små måltid, (som du noen ganger sover igjennom), kan roe deg lenge med en leke til å prate med, og har ikke mange skrikekveldene så lenge mamma spiser riktig. Også er du så nydelig! Smiler de fineste smil, gir masse respons, og skravler i vei på ditt herlige babyspråk. Mamma elsker deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar