Her kommer det et lite (stort) bildedryss fra ferien vår! Vi reiste først til tante Marits drømmehage hvor vi sov første natta før vi hadde tidenes koseligste familiedag med min familie, før vi hadde en uke hos svigers, med pendling til brunstad tre av dagene (biltrøbbel og en bilsetelei baby forhindra oss to av dagene). Etter stevnet bar det på hytta i skogen! Langt vekk fra alt og alle, uten strøm og vann, og helt perfekt! Alle barna storkoste seg, og ville ikke hjem, og vi foreldrene var ikke helt begeistra for å dra hjem vi heller... Det er noe med den roen man får over seg på et sånt sted, midt i blåbærkrattet, uten en lyd utenom sine egne... Vi ble så glad i å være der at vi allerede har booka høstferie der! Etter hytta ble det noen dager i svigerhuset igjen, med fred og ro, før vi måtte vende nesene hjemover. Her kommer bilder:
Å sove på madrass på gulvet hele ferien har sine baksider, haha, fant henne i de merkeligste stillingene!!
Så dro vi hjem, i fetteren min sin nye bil som skulle fraktes over fjellet (vår er i dårlig stand atm), Filip syns visst bilen var ganske kul ;)



















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar