torsdag 4. august 2016

Ferietid!

Har tatt en laaaang bloggepause på grunn av ferie, men satser på bedre progress fremover ;)
Her kommer det et lite (stort) bildedryss fra ferien vår! Vi reiste først til tante Marits drømmehage hvor vi sov første natta før vi hadde tidenes koseligste familiedag med min familie, før vi hadde en uke hos svigers, med pendling til brunstad tre av dagene (biltrøbbel og en bilsetelei baby forhindra oss to av dagene). Etter stevnet bar det på hytta i skogen! Langt vekk fra alt og alle, uten strøm og vann, og helt perfekt! Alle barna storkoste seg, og ville ikke hjem, og vi foreldrene var ikke helt begeistra for å dra hjem vi heller... Det er noe med den roen man får over seg på et sånt sted, midt i blåbærkrattet, uten en lyd utenom sine egne... Vi ble så glad i å være der at vi allerede har booka høstferie der! Etter hytta ble det noen dager i svigerhuset igjen, med fred og ro, før vi måtte vende nesene hjemover. Her kommer bilder:
Off we go!

Tante Marits hage krydde av lekende glade barn, som lekte SÅ fint sammen!!!

...mens pappaen lå her igjen, sukk...

De tre 2012-gutta, lille tøffebanden;)

Hjemmedagen vi lengta sånn til brunstad!

Så fikk Aurora ENDELIG krabbefiskingen sin!

Middag ved bobilen til svigers, kos!

Båt-tur med min familie, tross overskya dag ble det suksess!

Klikko er topp! Like stas hver gang vi besøker bestemor og bestefar på brunstad

Så bar det opp på hytta.

Frokost i morgensola

Litt skjerm før leggetid må være greit

Nydeligste badeplassen!!

Fikk noen fine kvelder i utehagen til bestemor også, den er så idyllisk!!

Hjalp mamma å steke vafler, stas

Fikk bade i dammen og! Gærne unger x)

Å sove på madrass på gulvet hele ferien har sine baksider, haha, fant henne i de merkeligste stillingene!!

Så dro vi hjem, i fetteren min sin nye bil som skulle fraktes over fjellet (vår er i dårlig stand atm), Filip syns visst bilen var ganske kul ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar