Vi hadde en rolig start på dagen, spiste søndagsfrokost og prata, gav Filip et badog tok livet med ro, før kaoset brøt løs. Klokka hadde løpt avgårde fra oss, i tillegg til at Tobias måtte møte opp tidligere enn antatt, da var det bare å hive seg rundt! Vondt i magen-stress blir det da, men vi kom oss ivertfall avgårde, om enn med gråten i halsen på mor som ikke tåler å stresse...
Idag var det en ekstra spesiell søndag for oss nemlig, for lille Filip skulle bli velsignet! Han var fascinert over de mange taklysene, og kikket forbauset opp i taket under hele seansen;)
Etterpå var det salg av mat, og litt koselig mingling etter møte før vi fikk et lite familiebilde tatt av oss, og så bar det avgårde til hagefest hos tante Hilde for å markere det litt.
Etterpå hadde Tobias ordnet med to supersnille kollegaer som skulle hjelpe oss i huset! Og endelig kom ting på plass nede i kjelleren der de skulle!!! Meget etterlengtet for mor å få et funksjonelt vaskerom og kjellerstue! Der skal tante ME bo til stevnet, og så blir det permanent fotostudio der, yey!! Og gjesterommet skal bli skikkelig kontor, gleder meg!
Vi hadde en koselig middag med de snille hjelperne våre, de fortsatte litt til før vi sa takk og barna tok kvelden, og mor og far fikk litt etterlengtet egentid, tar på å være så mye fra hverandre hele tiden!
Men er meget stolt av min hardtarbeidende mann!!!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar