Annet som skjedde idag var at flaggstanga knakk i forbindelse med gravemaskinarbeidet, så der forsvant den, og hele utsikten vår er oppgravd... Snart står et stort gigantisk hus der, gleder meg ikke...
onsdag 21. september 2016
Dagen idag
Idag skjedde det endelig så masse iløpet av en dag at jeg kom på å blogge om det... Og det på tross av at jeg har liggi spysyk i senga... Stakkars mannen, han fikk virkelig bryna seg igår kveld, med storesøster som sprang på do hvert femte minutt hele kvelden, storebror som hadde feber og var helt fortvila av varmen, Filip som ikke ville drikke melk fra flaska og mammaen som ikke hadde nok mat etter en dag uten å ha tatt inn næring... Så starta dagen tidlig med at han måtte løpe ut å trekke flere rør før grøfta skulle fylles igjen klokka åtte, (var det han hadde fått beskjed om ivertfall, de dukka jo aldri opp men...). Basse ble hjemme på grunn av feberen og Aurora ble kjapplevert i Bhg rett før siste tidsfrist for det klokka ti. Resten av dagen gikk til mer rør-trekking, og å hjelpe meg med guttene, og så lagde han middag og handla og henta Aurora. Jeg tenkte jeg skulle dekke på bordet for han, og tror du ikke jeg klarte å miste hele skåla med kjøttdeig utover spisebord, stol og gulv da!! Baaaahhhh! Stakkars mann kom hjem til det kaoset og en halvfortvila kone... Men vi fikk heldigvis redda unna litt å ha til middagen da... Idag for min del gikk med i senga eller på sofaen med en blid og sprellende Filip. Beholdt endelig maten idag, så nå satser vi på at jeg er på bedringens vei!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar