onsdag 28. september 2016

Sakte men sikkert...

Det går faktisk sakte men sikkert fremover med hus-prosjektet! Mandag jobbet jeg med å tømme hele inngangspartiet for alt som hang på veggene, sånn at det bare er å begynne å åpne vegger og gulv. Her skal vi legge vindsperre i veggene, isolere gulv, legge varmefolie og legge nytt gulv. Har også planer om å male det i en lys, fin farge!  

Utenfor er det nå lagt ferdig vann og avløpsrør i en nå lukket grøft, elektrikerrør og fiberrør ligger også klart, og idag kobler rørleggerene på vanntilkoblingen, endelig vann i springet uten en bråkete pumpe! Iløpet av uka fjernes septiktanken også. Så sakte men sikkert skjer det fremgang på verdiskapning på huset, håper bare det veldig nærme nabohuset som kommer ikke trekker verdien ned for mye X-) 

Ellers går dagene mine i å pusse dørene til "ny"-kjøkkenet, leke med en travel Filip som vokser altfor fort, ordne ved til vinteren og generell husarbeid osv, pappaen er tilbake i jobbing 24/7 så vi sees sjeldent, men det begynner å bli vanlig nå ;)
Gleder meg til å vise bilder av ferdigmalt resultat på disse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar