Lett å glemme i en hektisk hverdag... men siden sist har vi hatt surprise besøk av svigermor med line! De dukket bare plutselig opp rett etter barnas leggetid en kveld, helt uten forvarsel! Akkurat perfekt for en litt for sliten husmor med litt for masse å ta tak i. Og snakk om hjelp det var! Hele oppussingsområdet gikk fra å være total katastrofe til orden på bare en dag. Og kjøkkenet fikk også orden på seg, etter å ha blitt nedprioritert en god stund. Alt blir liksom litt på halv to i en slik oppussingsperiode, og man føler man ikke strekker til noen steder... så en uke med svigermor i hus var som en tung bør ble løftet av slitne skuldre! Så nå venter vi bare på at materialene vi har bestilt skal komme, slik at vi kan sette ordentlig igang med det vi har venta så lenge på! Selve isoleringen og plastringen før plating og tamtadata, kjøkkenmontering!!! Kan ikke vente med å endelig få det etterlengtede kjøkkenet og stua på plass, det blir altfor deilig...
Det var bare en liten hilsen herfra, kommer med litt mer spennende innlegg herfra med litt mer bilder senere, hvis ikke det går i glemmeboka igjen da😂
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar