Litt magisk stemning i heimen her ikveld. Nå har vi endelig bestemt oss for byggherre som skal hjelpe oss i byggeprosessen, og vi er veldig fornøyde med konklusjonen. Byggmester Borgar skal allerede på onsdag dukke opp og sette igang med bytting av kledning, og verdens beste pappa er Max klar for å bidra for at vi skal ha laveste mulig timeutgift på byggmester-arbeidet. Tante Hanne skal også stå på her de neste mndene for at vi skal komme i mål før det blir for kaldt. Så nå skal det endelig skje saker og ting på høygir her i hus! Det kribler helt ut i fingertuppene på a mor... fredag ettermiddag fikk vi isolasjon og materialer på døra og lørdagen fikk vi både pass og assistanse slik at vi kom et stykke på vei med isolering. Og imorgen gyver vi på igjen, meg, pappa og Hanne. Altfor altfor deilig! Kan bare ikke vente til vi skal ha en levelig bosituasjon igjen, og ikke minst ha et varmt hus! Det er nesten for godt til å være sant<3 kan ikke vente til jeg kan dele bilder av et funksjonelt hus! Stay tuned for oppdateringer underveis i prosessen, også på Instagram på @forlandsvegen74ab
Dette blir så spennende og gøy! Kroppen får bare sørge for å være på plass nå, for nå gir jeg meg ikke før jeg har ferdig plassert og systematisk kjøkken i hovedetasjen!!!
Litt problemløsing på lørdagen, en rotten bjelke som kunne blitt et kjempeproblem, takk og lov for løsningsorientert byggherre👌🏻
Litt inspo, drømmer meg bort i fine kjøkken for tiden...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar