fredag 18. august 2017

Innkjøring i Bhg overstått!

Da var vi gjennom tredje og siste innføringsdag i Bhg, og det har gått mye bedre enn mammaen forventet! Hjertet mitt blødde da jeg gikk fra en fortvila gutt imorges, men han roa seg heldigvis greit, og både spiste masse og la seg fint til å sove da det var sovetid, så dette ser jo lovende ut! Han var veldig lei seg da jeg henta, men det pleide basse også å være de første ukene. Så jeg var forberedt heldigvis😅
Igår hadde det visst gått overraskende fint da pappaen var på innkjøring også, han hadde faktisk ikke grått da pappaen gikk engang! Utrolig nok...

Trygt med en storebror i samme barnehage, som har lovet å passe godt på👌🏻

Idag hadde Aurora bestemt at hun SKULLE gå sjøl hjem fra skolen, jeg fikk ikke lov til å komme for å hente. Men ingen jente dukka opp, akkurat slik jeg hadde vært redd for. Jeg måtte kjøre rundt for å lete, og hørte rundt ganske lenge før det endelig kom beskjed om at hun hadde blitt med en av de andre bkm-jentene i klassen hjem. Stress! Spørs om hun kan få gå hjem videre... men hun hadde det ivertfall veldig gøy med venninna, og de havna til slutt her, og her er begge enda😆
Måtte ut på løpetur for å se hvor de ble av, der fant jeg de til slutt 😝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar