Igår hadde det visst gått overraskende fint da pappaen var på innkjøring også, han hadde faktisk ikke grått da pappaen gikk engang! Utrolig nok...
Idag hadde Aurora bestemt at hun SKULLE gå sjøl hjem fra skolen, jeg fikk ikke lov til å komme for å hente. Men ingen jente dukka opp, akkurat slik jeg hadde vært redd for. Jeg måtte kjøre rundt for å lete, og hørte rundt ganske lenge før det endelig kom beskjed om at hun hadde blitt med en av de andre bkm-jentene i klassen hjem. Stress! Spørs om hun kan få gå hjem videre... men hun hadde det ivertfall veldig gøy med venninna, og de havna til slutt her, og her er begge enda😆


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar