Dagen idag sålangt har da bestått av det vanlige: stå opp med bestevennen, se han avgårde til jobb, drikke kaffe, spise litt, og høre på fra Kåre mens jeg strikker og stikker kaffe. Og ja, jeg vet at jeg sikkert høres ut som en pensjonist right about now :p
Minsten våkna med oss idag, og putla litt rundt beina på meg en time før hun ble trøtt, så la hun seg, og jeg hadde litt stillhet før jeg lagde havregrøt og vekket de største. Begge var like trøtte og forvirra og lite klar for å våkne:p men fikk de nå opp og fora og kledd, og sendt ut døra før minsten våkna igjen. Så var det litt rydding og klesvask og leking/øving på å gå med hu mens storebroren fikk litt skjermtid. Så lagde vi vaffelrøre av havregrøtrestene samt utgått melk og fløte, og tok oss en mini-lunsj før minsten rakk å bli trøtt igjen... la hu og nå sitter meg og Filip på gutterommet og bygger lego!
Wenche

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar