tirsdag 7. mai 2019

De siste dagene...

Må bare utbasunere litt 😛 hvor dro sommeren egentlig? Har vært helt herlig vær så lenge, at det er vanskelig å omstille seg til den isvinden som herjer her nå. Mini sov ute i vogna godt pakket inn igår, og har likevel klart å pådra seg en hoste idag, med påfølgende feber 😢 og gulvet er jo så kaldt at det gjør vondt!
Anyway:  de siste dagene har vi vært mest inne, pga kulden og vinden som bokstavelig talt blåser oss over ende. Det har ikke vært noe særlig å oppholde seg ute i for å si det sånn. Men vi har gått litt tur og luka litt, og ellers lekte MASSE med duplo. Vi (les:minsten) har øvd på trappeklatring og å gå, og lest Filips favorittbok sikkert femti ganger. Mammaen har ENDELIG fått seg en tredemølle til slikk og ingenting, og dermed trent på seg tidenes gangsperr 😛 og ellers går dagene i alt som følger med med fire små og store; kjøring til aktiviteter, lekser, lekeplassturer, middagslaging, nistesmøring, osv osv... tiden går fort hvertfall! Rekker knapt å snu meg så har dagen gått! Men det trives jeg med og da, det skal sies. Prøver bare å passe på å nyte de to små mest mulig mens de fortsatt er små og hjemme med meg, vet aldri når det er slutt og på tide med full jobb og Bhg... Filip sier så utrolig mye morsomt for tia! Og utforsker grenser på sin måte, med alt som medfølger når man har mange tanker og få ord❤️ Og Enya lærer seg stadig nye ting, bare for mor å henge med så godt hun kan😅

Det var litt herfra....

2 kommentarer:

  1. Gøy å komme inn her etter en laaaang tid å finne noen oppdateringer 👌☺️

    SvarSlett
  2. Enig med Heidi! Gikk gjennom bokmerke-lista mi og tittet tilfeldigvis innom, så var det en del oppdateringer her siden sist, gøy:)

    SvarSlett