Denne innleggs-tittelen har jeg brukt før og, da hadde jeg også en jobb som fotograf, burde kanskje innse at det er dette jeg MÅ drive med? :p tross vanskelig å få jobb som fotograf... Men helt seriøst, selvom jeg er trøtt som en strømpe hver eneste dag etter jobb, og nakken skriker, så ELSKER jeg virkelig denne jobben!! Alle utfordringene og startproblemene til tross... Fotograf er og blir det jeg vil drive med...
Merket det på energien jeg klarer i ilegge oppgaven, uansett hvor sliten og stressa jeg er, tilogmed de sureste ungdomskole-elevene kommer med et smil når jeg får brukt mine knep, det er SÅ gøy! Og de mest kritiske jentene blir faktisk fornøyd med bildene! Og hele dagen får jeg pepre ut med komplimenter, hva kan vel være bedre enn det!
Håper virkelig jeg får komme tilbake til denne jobben til våren 🙏🏻
Ellers savner jeg babisen min veldig mens jeg er på jobb, liten skår i gleden der... Men jeg vet at hun har det helt supert med supertanta👌🏻
Tankespinn om hvordan jobben går utover andre ting får vi ta senere, for nå våkna mini, og jeg skal ha min første fridag med bare hu hjemme, hennes første manna-alene-dag ever!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar