tirsdag 31. mars 2009
Tunge dager vs Lette dager
Det slo meg da jeg våknet idag at "Uff, så lite det frister å stå opp!" Denne følelsen er jo ikke ukjent, med den kommer jo ikke hver morgen! Det kommer ofte dager når man hopper opp av senga, og er max klar for en ny dag. Hvorfor kan ikke hver dag være slik? Vel, cluet er å bytte ut denne tanken som vil gjøre dagen dårlig ut med en tanke som sier at Yess! Nå er nådens dag, jeg kan få en god og innholdrik dag ut av dette, uansett hva! Slik ble det idag. Jeg var på nippet til å "være syk", så lite fristet det å gå på skolen, men på tross av dette sto jeg opp, gikk på skolen, hørte på en oppbyggelig sang, og begynte å tenke. Og jeg har valgt at denne dagen, tross regn, prøver og umorsomme oppgaver, skal bli en god dag! Så mitt tips for dagen er, la ikke følelsene bestemme hvordan dagen blir, la bestemmelsene i ditt indre gjøre det! ha en god dag alle kjære venner som leser her inne:)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
åh.. takk for den! Jeg må virkgelid skjerpe meg der :)
SvarSlettklem ^
For et herlig innlegg. Kjente meg litt igjen her ja! Skjerpings på meg...!
SvarSlettKonge at du også har blogg. Litt mer aktiv enn meg ser jeg =)
www.tante-astrid.blogspot.com
Klem fra meg