torsdag 23. juli 2009

Hverdagstjafs...

Det er flere som har spurt meg følgende spørsmål: Hva gjør du på for tiden egentlig?
Derfor bestemte jeg meg for å bare skrive litt om det her, så kan folk finne det ut sjøl:P

Jo, altså, akkurat for tiden går hverdagen min ut på å lage plakater og flyers for de forskjellige salgstedene her. Jeg designer av og til ut ifra eget initiativ, og ellers følger man maler som er satt opp for de forskjellige profilene. Jeg "plotter" (printing av plakater på en stor maskin) veldig mye, og siden dette tar tid jobber jeg med andre prosjekter mens jeg venter. Så jeg har mange baller i lufta på en gang, og det er rågøy!

Jeg stortives med å være travelt opptatt, eneste er at jeg ALDRI ser noe til familien... Minstemann sa her om dagen: Jeg tror det er flere uker siden sist jeg så deg, jeg savner deg! Smelt... Visste ikke at jeg var savna, så det var jo koselig å høre:)

Ellers stortrives jeg med de kongefolka her på BCCMedia, vi kverulerer og diskuterer i ett sett, og har mye morro med det:P Ser fram til to år her ass! Blir rått:)

Sånn, det var altså et lite innblikk i min hverdag, for dem som lurte...

Meg:)

2 kommentarer:

  1. Hm høres kos ut da;) Har tenkt endel på alaget osv etter den lille praten vår, som fekk huet mitt til å bli helt i surr.. hehe. Trur jeg kommer til å gå 3 år på mk, også søke som lærling.. Me fer sjå ;)

    SvarSlett
  2. Ok, håper ikke du blei for forvirra, jeg bare sa min erfaring, du må gå din egen vei vet:) Blir nok fint uansett hva du velger. Glad i deg kjære venn:)

    SvarSlett