fredag 31. juli 2009

Bilder

...I like for å si det sånn... Men i det siste må jeg si at det har blitt veldig lite fotoshooting ass. Dårlig... Kameraet mitt er adoptert av BCCMedia for tiden da, så er kanskje litt derfor og, men ellers er vel grunnen at jeg bare ikke kommer på det. Slapt. Må prøve å komme meg litt mer ut å knipse snart, noen som har forslag til ting å ta bilder av? Trenger litt inspirasjon :P Legger ut endel bilder jeg har tatt tidligere i år, for de som ikke har sett dem allerede...




3 kommentarer:

  1. Hm, trur jeg har sett de fleste her.. Men bra altså! Kom deg ut og knips;)

    SvarSlett
  2. ja var det da, er ikke så lett når en jobber 24/7... men men, skal nok få tid etter stevne skal du se:)

    SvarSlett
  3. Lekre bilder :)

    Mvh Nina
    www.fotoverden.blogspot.com

    SvarSlett