fredag 17. juli 2009

Sunset/Sunrise

Bare fikk lyst til å legge ut noen bilder jeg tok i juni, rundt St.Hans, da natta aldri kom, dette er en solnedgang/soloppgang:)





4 kommentarer:

  1. Nydelige greier! :)
    Gleder meg til å legge ut litt bilder fra brunstad jeg og! Bare venter på en minnekortleser:)

    SvarSlett
  2. Oo, nice. Er du hjemme i Hallingdal nå? For hvis du er på Brunstad har jeg minnekortleser...:) Hehe. Dårlig jeg ikke fikk vært så mye med deg på stevnet, hadde så mye jobb... Får ta det igjen en annen gang da vet:)

    SvarSlett
  3. Disse likte jeg :) Det er så deilig å se solnedgangs-/soloppgangsbilder med rett og ikke midtstilt horisont. Det finnes så uttallige sånne bilder som ikke holder mål synes jeg, men disse var flotte!

    Det bildet du har i headingen din likte jeg også utrolig godt!

    Koselig at du la igjen kommentar hos meg, da! -endelig :)

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha Elin! Koselig å få hilsen fra deg her! Skal prøve å legge igjen flere hilsener på bloggen din jeg, beklager at jeg ikke har gjort det før:)

    Wenche

    SvarSlett