Oo, nice. Er du hjemme i Hallingdal nå? For hvis du er på Brunstad har jeg minnekortleser...:) Hehe. Dårlig jeg ikke fikk vært så mye med deg på stevnet, hadde så mye jobb... Får ta det igjen en annen gang da vet:)
Disse likte jeg :) Det er så deilig å se solnedgangs-/soloppgangsbilder med rett og ikke midtstilt horisont. Det finnes så uttallige sånne bilder som ikke holder mål synes jeg, men disse var flotte!
Det bildet du har i headingen din likte jeg også utrolig godt!
Koselig at du la igjen kommentar hos meg, da! -endelig :)
Takk skal du ha Elin! Koselig å få hilsen fra deg her! Skal prøve å legge igjen flere hilsener på bloggen din jeg, beklager at jeg ikke har gjort det før:)
Nydelige greier! :)
SvarSlettGleder meg til å legge ut litt bilder fra brunstad jeg og! Bare venter på en minnekortleser:)
Oo, nice. Er du hjemme i Hallingdal nå? For hvis du er på Brunstad har jeg minnekortleser...:) Hehe. Dårlig jeg ikke fikk vært så mye med deg på stevnet, hadde så mye jobb... Får ta det igjen en annen gang da vet:)
SvarSlettDisse likte jeg :) Det er så deilig å se solnedgangs-/soloppgangsbilder med rett og ikke midtstilt horisont. Det finnes så uttallige sånne bilder som ikke holder mål synes jeg, men disse var flotte!
SvarSlettDet bildet du har i headingen din likte jeg også utrolig godt!
Koselig at du la igjen kommentar hos meg, da! -endelig :)
Takk skal du ha Elin! Koselig å få hilsen fra deg her! Skal prøve å legge igjen flere hilsener på bloggen din jeg, beklager at jeg ikke har gjort det før:)
SvarSlettWenche