onsdag 9. september 2009

Falling year...


Jeg må bare si det... Jeg ELSKER høsten! Med alle naturens vakre farger og lys-stemninger. Det gjør meg så utrolig glad innvendig! Og det er så koselig å kunne sitte inne med en kopp varm te og et pledd når høststormene raser som verst. Alt med høsten er generelt digg. Også regnet! Syns det er undervurdert jeg. Er ikke mye som er like digg som å gå en tur i pøsende regnvær i skikkelig regntøy! Så folkens, ikke vær lei for at sommeren er over, men heller nyt den tiden vi nå er kommet inn i til det fulle! Husk at intet blir bedre enn man gjør det til! Hehe, bare en liten formaning fra høst-elskende meg:)

Var ute og knipsa rundt på verdens beste sted med et nydelig macro-objektiv idag sammen med to andre foto-frelste mediafolk:) Var kjempegøy å få fange de vakre fargene i solnedgangslyset! Macro er så utrolig kult, og spesielt med stativ. Kommer flere bilder så snart de er redigert...









5 kommentarer:

  1. Kjempefine makroer :) Høsten er en spennende årstid fotomessig. Jeg gleder meg til de flotte fargene kommer for fullt!

    Skal også få kjøpt meg stativ snart. Blir moro å prøve ut :)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Elin, helt enig. Ja gled deg til å få stativ, det er veldig digg å ha, spesielt når en tar macro:) Andrea, det er kommet nye ;)

    SvarSlett
  3. Digg, digg, digg! Sinnsykt stemning i de bildene. Høsten er direkte vakker! =)

    Du er råflink på macro Wenche, med mer!

    Klem

    SvarSlett
  4. Helt enig Astrid! Høsten ER vakker! Takk skal du ha for komplimentet, elsker å ta macrobilder, så det hjelper kanskje litt på innsatsen :P

    Klem

    SvarSlett