...så utrolig mye! Fikk brev av Lisbeth for to dager siden, og ble superglad! Sjekker post-tralle hver dag, og når det endelig ligger et brev der blir alltid dagen ti hakk bedre:) Tusen takk for brevet Lissie! Ligger et svarbrev i posten...
Mamma og Pappa ringte igår og sa de skulle sende meg et brev de og, jeg gleder meg enormt til å motta det. Det er så koselig med et fysisk brev! Mange mener at e-post funker like bra, men jeg er ikke enig. Det er noe helt annet med et brev som sender har skrevet for hånd, med sin egen håndskrift. Det betyr mye mer! Også det å gå og vente på brev, en epost kommer jo med en gang, og en får gjerne femti mails om dagen, så det er ikke noe spesielt. Mens et brev får man gjerne max to ganger i måneden, så det er noe helt annet. Så folkens, bare å sende brev hvis dere vil:P Hehe
Et lite trivselsinnlegg fra meg...
Wenche
så kult ! XD jeg elsker brev jeg også !!
SvarSlettsender dem også ! .. men nå finner jeg ikke frimerkene mine :( skulle sende et brev i går men kunne ikke .. jaja finner dem nok snart ! haha
hva er adressa di ?? så får du snart brev av meg :)
:) Addressa mi er Brunstad Stevnested 3159 Melsomvik. Så koselig da!!!! Gleder meg:)
SvarSlettSV;
SvarSlettHehe ja, jeg håper å se deg litt på llb også ;) OG jeg også ler når jeg ser den filmen. Nå er det nesten et år sida jeg haddesett på den, så det var et trivelig gjensyn ;D