Jeg sitter her med morgenkaffen min og ser meg rundt i et temmelig tomt kontor... Bare tre stykker er på plass den fredagsmorgenen. Siden det er frihelg er det flere av folka her som har tatt seg en tur enten hjem eller til andre folk. I mesaninen er det helt tomt, for Alaget har fri. Bare lærlinger og prosjektansatte er på plass. Jeg trodde jeg skulle synes det var kjipt å måtte stå opp når alle andre sov ut, men jeg er faktisk veldig glad for å kunne stå opp tidlig og gå på kontoret og gjøre en jobb! Heller det enn å sove bort dagen for så å måtte pønske ut noe å gjøre resten av dagen... Det er digg å ha en jobb å gjøre:) Og jeg elsker jo i tillegg jobben min og kontoret mitt, så da er det null stress å stå opp tidlig for å gå dit.
De to gutta sitter med hvert sitt headset på og samma gjør jeg. Siden folk har fri idag er det lite tilbakemeldinger å få, så jeg har snart påbegynt på en haug med plakater, må vel snart slutte, ellers får jeg altfor mye å gjøre på en gang på mandag...
Vel, i helga skal jeg ta bilder av arrangementet. Hele lørdagen og halve søndagen går til fotografering av ting som skjer. Digg å ha bra tilgang på bra kamera da! Håper jeg får tatt noen blinkskudd jeg kan legge ut etter hvert. Må si jeg har tatt ekstremt lite bilder til meg selv etter at jeg begynte på BCCmedia... Jeg tar bare bilder i jobbsammenheng hele tia, og når det er gjort er jeg som oftest litt lei.
Håper det forandrer seg framover. For jeg er jo egentlig veldig glad i å fotografere:) In fact, I actually love it....:) Vel, til info så har jeg nå bytta fokusområde fra Film til Grafisk. Da jeg begynte her hadde jeg akkurat fått 6 på eksamen, hvor jeg hadde hatt om film, så jeg trodde det var film jeg skulle satse på, men etter å ha jobba litt sammen med nerdene her fant jeg ut at jeg ikke kan NOE om film! Heheh, jeg kan nok til å lage reportasjer til skompete filmaviser og AK-filmer, men ikke mer enn det.
Så er nok ikke det jeg skal satse på nei. Det er vel egentlig foto jeg føler meg mest ivrig på å lære, og grafisk har jeg også blitt ganske flink i etter hvert. Før jeg begynte her visste jeg såvidt hvordan jeg brukte InDesign, men i løpet av sommeren hadde jeg full kontroll på det:P Så man lærer fort av å bruke ting i praksis ja. Tips til folk som lurer på hvordan de skal lære seg noe:P Press hjelper!
Tror jeg kunne blitt lærer i Media jeg, lurer på om jeg skal satse på det... Hadde vært veldig gøy i grunnen. Jeg må bare lære meg å ikke være nervøs når jeg snakker foran ukjente mennesker.
Vel, ønsker alle lesere en god, seiersrik dag! Takk for at dere stakk innom, og legg gjerne igjen en hilsen, for det gjør meg så glad:)
Wenche
Høres ut som du har det digg. Men du må ikke reine med å kunne alt om film når du er 18 år gammel. Men bra at du er blitt god i indesign då, så har eg en å spørre om ting :D Vi snakkes til AEG
SvarSletthehe, Johanne ikke sånn ment, men jeg er helt kælvete! Jeg kan ingenting! Vet ikke hva som har skjedd... Føler jeg bare er i veien for guttene, så dropper det. Men takk for oppmuntringa:P Jo, bare å spørre meg om ting i InDesign, kan det meste nå:P Gleder meg til å se deg til AEG:)
SvarSlettKoslig med alle innnleggene dine:) Alltid gøy å lese hvordan du har det på andre siden av Norge:P Fortsett, så klarer vi henger me på d som skjer over der:)Klem
SvarSlettHehe, takk skal du ha Line! Skal prøve å holde det gående ;)
SvarSlettSavner deg...