torsdag 1. juli 2010

Bilkjøring!

Jadda! Da har man virkelig fått bruk for lappen ivertfall! Helgen begynte med å kjøre fra Grenland til Hallingdal på Fredagen, vi rakk akkurat bryllupet, og jeg fikk virkelig øvd meg i å kjøre bil over lengre tid... Så kjørte vi til Brunstad lørdag morra, fikk heldigvis avlastning av snille Miriam og Katrine som satt på sammen med Brit, skikkelig koselig tur!

Fra Brunstad så bar det rett videre til Grenland da vi hadde slippi av passasjerene våre og henta ringene ;) I grenland tok vi en liten pause før vi peisa videre til Grimstad, sammen med Line! Var superkoselig å få ha med svigerinna mi:)

I Grimstad skulle vi besøke Gjermund og Kari, og det var helmax! Fikk møte Malin Savannah for første gang, og introdusert min kjære for sine kommende familiemedlemmer:) Hadde en superkveld og dag hos Gjermund og Kari. Så bare det videre til Åmli som ligger øverst på Sørlandet, midt inni gokk:P Der var vi på hytta til Rudskjær, superfint sted!

Vi bada i elva og grilla sammen med Rudskjær og Fosstvedt, så fikk møte litt av familien der også, er så koselig med svigerfamilie! Digger alle sammen:)
Hadde en skikkelig koselig dag på Søndagen, og da det nærmet seg kveld durte meg, Line og Tobias videre til Grenland, hvor vi overnatta for så å kjøre til Brunstad morgenen etter. MYE BILKJØRING!
Var ganske sliten på slutten kan man innrømme, men det var verdt det, for vi hadde en super helg:)

Wenche:)


Digger deg Line! Nydelig å være på tur med deg.




Lucas ble veldig glad for å få en morsom venn å leke med, Line fikk være litt tante:)




Verdens nydeligste turkamerater:)

Joda, så mye vei i helga, for å si det sånn, men fin natur da!

4 kommentarer:

  1. Trivelig å se bilder, selvom jeg har sett dere live også da..hehe:)

    SvarSlett
  2. Hehe, joda, var en koselig kveld det der, takk for at du kom på besøk til oss! :) Håper du blir stamgjest i huset vårt når vi er gift;)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig! Kommer gjerne på besøk til dere, det hadde hvert supertrivelig! :)

    SvarSlett
  4. vittig første bilde og d i hagen (av meg I mean :P ) Var en super koslig helg !!

    hehe d bilde av verdens beste turkamerater er sykt vittig !! haha :D
    men jeg synes du er flink til å kjøre jeg! selvom du kjører den dårligste bilen ever .. :)

    SvarSlett