Fra Brunstad så bar det rett videre til Grenland da vi hadde slippi av passasjerene våre og henta ringene ;) I grenland tok vi en liten pause før vi peisa videre til Grimstad, sammen med Line! Var superkoselig å få ha med svigerinna mi:)
I Grimstad skulle vi besøke Gjermund og Kari, og det var helmax! Fikk møte Malin Savannah for første gang, og introdusert min kjære for sine kommende familiemedlemmer:) Hadde en superkveld og dag hos Gjermund og Kari. Så bare det videre til Åmli som ligger øverst på Sørlandet, midt inni gokk:P Der var vi på hytta til Rudskjær, superfint sted!
Vi bada i elva og grilla sammen med Rudskjær og Fosstvedt, så fikk møte litt av familien der også, er så koselig med svigerfamilie! Digger alle sammen:)
Hadde en skikkelig koselig dag på Søndagen, og da det nærmet seg kveld durte meg, Line og Tobias videre til Grenland, hvor vi overnatta for så å kjøre til Brunstad morgenen etter. MYE BILKJØRING!
Var ganske sliten på slutten kan man innrømme, men det var verdt det, for vi hadde en super helg:)
Wenche:)
Digger deg Line! Nydelig å være på tur med deg.




Lucas ble veldig glad for å få en morsom venn å leke med, Line fikk være litt tante:)




Verdens nydeligste turkamerater:)

Joda, så mye vei i helga, for å si det sånn, men fin natur da!
Trivelig å se bilder, selvom jeg har sett dere live også da..hehe:)
SvarSlettHehe, joda, var en koselig kveld det der, takk for at du kom på besøk til oss! :) Håper du blir stamgjest i huset vårt når vi er gift;)
SvarSlettKjempekoselig! Kommer gjerne på besøk til dere, det hadde hvert supertrivelig! :)
SvarSlettvittig første bilde og d i hagen (av meg I mean :P ) Var en super koslig helg !!
SvarSletthehe d bilde av verdens beste turkamerater er sykt vittig !! haha :D
men jeg synes du er flink til å kjøre jeg! selvom du kjører den dårligste bilen ever .. :)