
Vet vi egentlig hvor heldige vi er?
Tenk at vi er frigjort fra kjødet, satt til å være Guds tjenere!
Det ble så godt for meg her om dagen hvor heldig jeg faktisk er, og burde huske på hver dag, så jeg alltid takker Gud for utvelgelsen min.
Jeg kan takke Gud for alt han gjør i livet mitt.
Vi kan tjene Gud med vårt legeme og være hans disipler om dagen.
Jeg er så takknemlig for dette! Og for at jeg er satt midt iblandt rene mennesker som har samme trang som meg, og at jeg har fått en utkåret jeg kan bygge et menighetshjem med til Guds tjeneste. Vi burde alle huske på å takke Gud hver dag for alle de gode tinga han har gitt oss i livet, og for kallet vårt!
Jeg vil også takke alle mine gode venner som er innom her for alt godt samfunn vi kan ha:)
Wenche:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar