Sitter og jobber med invitasjonsdesign, eller det vil si jobber videre med noe Tobias begynte på ista. Vi har ganske lik smak heldigvis, så blir fort enige. Det er egentlig ganske koselig at vi deler interesse, så vi begge liker å sitte sånn som dette.
Jeg har så masse å glede meg til for tia!
- Tur til Bergen
- Bli kjent med nye alagsfolk
- Turer til svigers i Grenland (love´em!)
- Finne brudekjole
- Planlegge bryllup
- Randi sitt bryllup
- Høstkos;)
- Bli kjent med Grenlandsmenigheten
- Bryllup
- Bryllupsreise
Hvor heldig er ikke jeg!
Får minne meg selv på å nyte hver stund fullt ut, så tia ikke løper fra meg.
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra sommeren, for har ikke vært så flink til det, litt for mye å gjøre. Men her har dere ivertfall noen smakebiter!
Johan leker med Amy

Hvor søtt er ikke dette bildet!

Skompelomp er vel rette ordet her...

Elsker øynene!
Leste d i stad men glemte å komentere.. så her :P
SvarSlettbra du oppdatere med bilder innimellom :D d liekr vi:D
ja masse ting å glede deg til, og jeg gleder meg med deg! flere av de gleder jeg meg også til!
Det høres skikkelig koslig ut å sitte der med lys og en kopp te. IKKE KAFFE! hehehe
Vet du hvor dere skal bo og hvor Baja får jobb nå ? Gleder meg til høsten, og ja d er den beste årstiden. deretter kommer våren og så sommer og så vinter :)
klem fra Lahti :D kommer hjem om en uke...
Koselig med kommentar fra deg! :):):)
SvarSlettSkal prøve å bli flinkere til å oppdatere fremover, litt travel tid serru... Hehe, ja var veldig koselig, og klarer meg uten kaffe, siden det er meg og Bajas om koser oss sammen er det bedre å drikke noe vi begge liker :)
Vi vet ikke noe særlig mer ennå, men jobber med saken, så kommer nok fram til noe snart, Tobias fikk et jobbtilbud igår, problemet var bare at det gjaldt web. Noe han ikke kan... Så vi får vente i spenning.
Gleder meg til dere kommer! Hilde er ute og kjøper brudepikekjoler idag :):):) Gleder meg til å finne kjolen min:)
Så fin blogg du har :)
SvarSlettJeg kommer fra DKM Harstad :)
Søstra til icarroi.com ;)
Gratulerer med forlovelsen! Kjenner Randi og Caroline! Artie folk! Tobias har jo vært i millitæret her oppe! Det er kult!
Men vi snakkes!
Min blogg er www.bennydikte.blogg.no :)
Tusen takk benedikte :) Fra Harstad ja! Der bodde broren min Gjermund en stund, kanskje du husker ham?
SvarSlettJa, Tobias snakker stadig om Harstad og folka der:) Tror han likte seg godt i militæret der.
Fin blogg du har :)
Harstad ja! Her bor jeg ;)
SvarSlettHusker Gjermund ja! Morsomt med folk som komemr i millitæret!
Haha! Gjør han? Så utrolig kult!
Tusen takk :) Du også :)
Hvem skal være Brudepiker ????
SvarSletthei benedicte :) nå begynner jeg å følge med bloggen din :D takk for det! min er thec-line-rudi.blogspot.com hvis du lurt :P
Linnea og Juliana skal være brudepiker;)
SvarSlettCaroline: Tusen takk :) Jeg skal skjekke ut bloggen din :)
SvarSlett