mandag 24. oktober 2011

Besøk!

Jeg tror jeg er en ganske sosial person, for jeg ELSKER å ha besøk! Det er så koselig når folk kommer innom, selv bare en liten tur, noe svigermor gjør innimellom, og det er så koselig!

Sist fredag hadde jeg besøk av min kjære kusine Tove, som kom en tur fra Brunstad for å hilse på, og vi gleder oss til å se hennes lille engel live! Koselig å ha Bergensbesøk, og til helga kommer det to nydelige jenter som skal blunde her mens de øver til julekonsert! Blir tipp-topp!

Så folkens, hvis dere får mulighet, kom innom en tur! Jeg er alltid klar! ;)

Vel, her er noen bilder fra lillemor igjen. Hu har begynt å spise grøt på kveldene, og har lagt på seg godt av det, og elsker å spise grøt! Blir illsint når det er tomt, og hvis ikke maten kommer fortnok havner grøt utover alt, slik hu veiver sint med armene... Ellers koser jeg meg masse med henne, er lissom ikke en liten baby lengre! Mer en liten kamerat jeg kan tulle og le med :)




Meg og kompisen min:)

1 kommentar: