Var på Brunstad for noen uker siden, fordi Tobias jobba, og møtte på Maja Nevalinna i heisen, alt hu sier er: "Baby!, Verity trenger en Baby!" og peker på Aurora, og siden jeg ikke hadde noe bedre å foreta meg, lot jeg henne like godt låne Aurora til en fotoshoot for å reklamere for noen morsomme ranglesokker. Det resulterte i noen herlige bilder!
Ultra-søt!
SvarSlettEr det mulig så søt den ungen er/blir.. Savner dere masse og gleder meg til å se dere igjen snart:)
SvarSlettSavner deg og Line! Gleder meg masse til å se deg, blir det til jul kanskje? Hvis vi drar til Bergen...
SvarSlett