lørdag 15. oktober 2011

Rolig lørdag...

Ja, nå har jeg sålangt hatt en stille og rolig lørdag med Roramor mens Pappan er på jobb, men de to siste dagene har han hatt fri, og da har det skjedd ting! Den store stabelen med ved har endelig blitt satt på plass der det ikke sjenerer naboene, og alle mine vakre paller er endelig helt hvite, bokhylla er blitt hvit, og diverse ting er blitt satt der de skal være, endelig.

Planen var å dra opp på hytta nemlig, men med en lite samarbeidsvillig liten jente i baksetet, og en litt for sliten sjåfør bak rattet ble det til at vi snudde da vi oppdaga at tanken nærma seg tom, og vi faktisk måtte kjøre et kvarter tilbake for å fylle... Da bestemte mor at tiden var inne for å dra hjem og legge seg i stedet, og dagen etter ble heller brukt til å gjøre sårt tiltrengte prosjekter ferdig :) Snille Martha godtok at vi snudde, og ble med oss hjem, for så å lage deilig pizza til oss mens vi jobba :)

Så her er litt bilder fra det da...


Sitter og ser på at Pappa jobber:)



Strikking på g... Må jo ha litt hyttekos hjemme heller :)

2 kommentarer:

  1. Haha, ja faktisk har de samme lue, Men tar hun den ikke bare av, når den er uten knyting?

    SvarSlett
  2. Jo, det gjør hu, og jeg tar på igjen. Om og om igjen :P

    SvarSlett