Planen var å dra opp på hytta nemlig, men med en lite samarbeidsvillig liten jente i baksetet, og en litt for sliten sjåfør bak rattet ble det til at vi snudde da vi oppdaga at tanken nærma seg tom, og vi faktisk måtte kjøre et kvarter tilbake for å fylle... Da bestemte mor at tiden var inne for å dra hjem og legge seg i stedet, og dagen etter ble heller brukt til å gjøre sårt tiltrengte prosjekter ferdig :) Snille Martha godtok at vi snudde, og ble med oss hjem, for så å lage deilig pizza til oss mens vi jobba :)
Så her er litt bilder fra det da...


Sitter og ser på at Pappa jobber:)


Strikking på g... Må jo ha litt hyttekos hjemme heller :)
Haha, ja faktisk har de samme lue, Men tar hun den ikke bare av, når den er uten knyting?
SvarSlettJo, det gjør hu, og jeg tar på igjen. Om og om igjen :P
SvarSlett