mandag 9. april 2012

Påske!

Da var påska over gitt! Den gikk fort!
Vi rakk både hyttetur med svigers, hjemmepåske, Besøk hos I+K, familiesamling på saltstein, besøk av tante Tone og påskestevne iløpet av den korte påskeuka, og har hatt det helt topp.
Skriver ikke så mye, for bildene taler for seg...

"Leker litt med Onkel Colin, spennende med alt nytt! (her har jeg på meg onkel sin gamle joggebukse, den var altfor stor, men den var varm!"


"Kjempestas med de store som gjør det gøy for meg" :)


Mor benytta tia til å strikke litt hu...



"Gumler litt på en pølse mens jeg følger med på alt som skjer rundt meg!"


"Sjekk hvor jeg måtte sove da! I en skuff!"


På besøk hos Sandra...

Gojentene


Sandra hadde den kulaste leka!


"Skal dytte deg jeg..." :)


Saltstein...

Alltid gøy hos Farfar!












Markus sitt beste smil...



Gøy med kusine på besøk!


Koselig med tanter



Definisjonen av sjarmbilde!


Jentene mine :)


To herlige skapninger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar