tirsdag 24. juli 2012
Årets høydepunkt!
Da var tiden kommet for årets høydepunkt; nemlig sommerstevnet på Brunstad. I år hadde vi ikke overnattingsplass på Brunstad, så vi pendla mye fram og tilbake, men alt for å få vært på verdens beste sted! Aurora storkoste seg med fettere og kusiner, og stevnet inneholdt alt et sommerstevne skal inneholde, møter, samfunn, regn på teltduken, turer rundt på Brunstad, koselige besøk i hytter og campingvogner, spising på salgsteder, bading på stranda, båt-tur med skagerbåter og mye mye mer! Det er virkelig ikke uten grunn det kalles årets høydepunkt!
Fikk ikke tatt så mange bilder, for hadde det for travelt med å gjøre ting, men noen kommer ivertfall her ;)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar