tirsdag 24. juli 2012

Sommerdag på Rognstranda!

Idag har vi hatt en nydelig dag ute! Vi var på Rognstranda med mange andre babyer og mammaer! Jeg storkoste meg med alle sammen, og gikk fra fang til fang og fikk mye godt å spise! Mamma var ikke helt fornøyd med at jeg spiste så mye "nei-mat" som hu kaller det, men jeg var storfornøyd! Akkurat nå ligger jeg i senga mi og fiser, så ble kanskje litt for mye av det gode, men jeg sover, så merker ikke noe særlig til det...

Mamma har slått på stortromma og slo til med en kake ikveld! Jeg fikk ikke smake, for jeg hadde fått for mye godt idag mente hu, men jeg klarer vel ikke å begrense meg vel! hu bakte sunt brød også, som hun mener at jeg må spise mer av fra nå av... Samma det, bare jeg får leverpostei på!

Jeg gleder meg til neste gang vi skal på tur med de babyene som var der, for de var kule! Sandra og jeg delte på å være facinert av Tone, og Amy ville stadig klemme meg, noe jeg syns var helt greit! Er tross alt vant til en større Amy (Elvira) som klemmer mye hardere...

Ellers har vi hatt en topp dag, og da vi kom hjem hadde Pappa laga middag! Det syns mamma var deilig, og sjeldent... Men Pappa lagde go mat han! Her er litt bilder av dagen vår!
Kule Amy!
Sandra med munnen full av bringebær :)
Storkoser meg!

En veldig gøy lekeplass!


Sandras mamma hadde bakt deilige boller!
Nydelig gulrotkake!

Nybakt brød! Gleder meg til å smake :)

1 kommentar: