tirsdag 24. juli 2012
Hyttetur!
Etter langt om lenge kommer det endelig et innlegg fra en nydelig hyttetur sammen med svigers! Vi hadde noen herlige dager på hytta i skauen, med koselige aktiviteter og orn`tli hyttekos, tross alle knottene og myggene... Deilig å bare slappe helt av igrunn!
Den ene dagen var vi bare ved hytta, litt ute og litt inne og bare tok livet helt med ro, men den andre dagen var det veldig fint vær, så vi dro til en fin badeplass og tilbrakte dagen der, med bading, soling, jordbærspising og mye mer som hører med til en fin sommerdag. Den siste dagen regna det veldig, så vi ble inne det meste av dagen, med da var det tid til spilling, lesing og skikkelig hyttekos :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar