tirsdag 9. juni 2015

Dagen idag

Idag har meg og Diddi hatt en skikkelig oss-dag! Vi leverte barna etter frokost, og dro rett til frisøren hvor Diddi fikk seg en helt nydelig klipp av verdens beste frisørsalong, Feelgood, som drives av min gode venn Irene og søstera hennes, helt nydelig service!

BIG change!!

Etterpå tusla vi rundt på senteret, shoppa litt og tok oss lunsj på jobben ;)

Så storhandla vi, dro hjem, henta barna tidlig og lagde nydelig sunn fiskemiddag, mens tante bakte rullekake med barna!
Kjempegøy for dem!

Etterpå fikk vi last-minute-middagsgjest av pappas kollega, og hadde en koselig kaffestund før de dro avgårde igjen, som vanlig ;)

Basse fant seg en merkelig sittestilling!

Da jeg hadde lagt barna la jeg meg på sofaen sjøl, fortsatt litt slitenhet i kroppen etter uka som var, og mens jeg lå der hørte jeg noe hvisking inne på rommet; "Basse, kom opp hit til meg, hysj, mamma må ikke høre, fort, klatr opp hit!" Jeg lå å smilte for meg sjøl av de to som tenkte de var så lure, og altfor søte ramper! En halvtimes lur senere sjekka jeg inn på rommet, og sånn lå de; 

Auch i mammahjertet! Dere er bare altfor goe! Natta mine to kjære, håper dere får sove godt sammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar