Etterpå tusla vi rundt på senteret, shoppa litt og tok oss lunsj på jobben ;)
Så storhandla vi, dro hjem, henta barna tidlig og lagde nydelig sunn fiskemiddag, mens tante bakte rullekake med barna!
Etterpå fikk vi last-minute-middagsgjest av pappas kollega, og hadde en koselig kaffestund før de dro avgårde igjen, som vanlig ;)
Da jeg hadde lagt barna la jeg meg på sofaen sjøl, fortsatt litt slitenhet i kroppen etter uka som var, og mens jeg lå der hørte jeg noe hvisking inne på rommet; "Basse, kom opp hit til meg, hysj, mamma må ikke høre, fort, klatr opp hit!" Jeg lå å smilte for meg sjøl av de to som tenkte de var så lure, og altfor søte ramper! En halvtimes lur senere sjekka jeg inn på rommet, og sånn lå de;
Auch i mammahjertet! Dere er bare altfor goe! Natta mine to kjære, håper dere får sove godt sammen...






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar